Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

IV.1

Wszystkie towary zakupione w PucharySklep.PL objęte są gwarancją producenta na zasadach ogólnych takich jak w tradycyjnych sklepach. W przypadku wystąpienia wady, która nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania lub nie jest uszkodzeniem mechanicznym, należy założyć reklamację.

IV.2

Reklamowany towar należy przysłać na własny koszt na adres sklepu (ul. Marymoncka 63, 01-802 Warszawa). Towar ten zostanie przekazany do działu reklamacji celem rozpatrzenia (maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki).

IV.3

Reklamacji nie podlegają jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Reklamowany lub zwracany do nas towar musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć opis reklamacyjny, który powinien zawierać szczegóły reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu. Podstawą przyjęcia reklamacji jest oryginał/kopia dowodu zakupu – faktura VAT lub paragon.

IV.4

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient otrzyma towar pozbawiony wad lub w przypadku braku asortymentu otrzyma zwrot wpłaconej należności. Zwrotów należności dokonujemy przelewem na wskazane przez klienta konto.

IV.5

Nie przyjmujemy paczek przesyłanych do nas w formie przesyłki za pobraniem.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

IV.6

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Okres obowiązywania rękojmi wynosi 2 lata.

 

IV.7

Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody w jaki nastąpił zakup.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl